نام‌گذاری برند

کسب و کار و يا محصول شما قبل از آن که ايجاد و يا توليد شود و به ديگران معرفی گردد، باید هویت آن شکل بگیرد و شکل‌گیری آن با انتخاب نام مناسب شروع می‌شود. نام‌گذاری شرکت و يا برند چالش‌برانگیزترین، مرحله فرآیند برندسازی است و هر کسب و کار قبل از ایجاد هویت خود، به یک نام مناسب، در دسترس، جذاب و ماندگار احتیاج دارد.

نام شما بخشی از یک بدنه بزرگتر است که مواردی از قبیل لوگو، رنگ، تایپوگرافی، طراحی‌های گرافیکی، شعارها، اقلام تبلیغاتی، آگهی‌ها، رویدادها و در نهايت جايگاه‌يابی سازمان و کسب و کار شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به ياد داشته باشید، نام تجاری شما بیش از یک لوگو یا عنصر گرافیکی است و زمانی که شما به نام تجاری خود فکر می‌کنید، باید این دیدگاه را داشته باشید که مشتریان شما در زمان شنیدن آن نام، چه چیزی در ذهنشان تداعی می‌شود. اگر این نام به‌درستی انتخاب شده باشد صاحب یک دارایی ضروری برای برندتان هستيد.

تيم بينا برندینگ در انتخاب نام مناسب جهت شرکت و يا برند شما، با در نظر گرفتن استانداردهای مهم در نام‌گذاری برند و با تکيه بر مفاهيم ادبی، هنری و فنی، نام‌های پيشنهادی مناسب برای برند شما را ارائه می‌نماید و در نهايت پس از انتخاب نام نهایی به آن تصویر و معنای بصری می‌بخشد.

خدمات انتخاب نام برند بینا برندینگ

Brand Naming

انتخاب نام شرکت

 
Brand Naming

انتخاب نام استارت‌آپ

 
Brand Naming

انتخاب نام برند شرکت

 
Brand Naming

انتخاب نام برند محصول

 
Brand Naming

انتخاب نام فروشگاه

 
Brand Naming

انتخاب نام دامنه سایت

 
Brand Naming

انتخاب نام اپليکیشن

 
Brand Naming

انتخاب نام رويداد

چنانچه کسب و کارتان را تازه آغاز نموده‌ايد و یا حتی مدت زمان زیادی از فعاليت آن مي‌‎گذرد اما هنوز برای تدوین استراتژی برندینگ خود نکرده‌اید، لازم است که این کار را با اولویت بالا در دستور کار خود قرار داده و در اين مسیر با اطمينان بر دانش و تخصص ما به اين مهم دست يابید.