تبلیغات خلاق

در هر صنف و صنعتی تبلیغات یکی از ملزومات موفقیت آن کسب و کار و ایجاد آگاهی از برند است و برای موفقیت اين مهم بایستی کمپین‌های تبلیغاتی عملکرد خوبی داشته باشند.

کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب و کار و تیم‌های آنها کمک می‌کنند تا بهترین راهبردها و تاکتیک‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات شرکت را مشخص کنند. اینکه شما چه محصول یا خدمتی را پیشنهاد می‌دهید یا قصد دارید محصول خود را آنلاین یا آفلاین تبلیغ کنید، تحت قالب یک کمپین طراحی و اجرا می‌شود و قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی خود را توسعه دهید، باید از موقعیت شرکت يا کسب و کار خود در بازار مطلع شوید و تعیین کنید که چه چیزی را دوست دارید و می‌خواهید به کجا برسید.

بدلیل اینکه طراحی کمپین تبلیغاتی، کاری است که هزینه‌های نسبتاً زیادی را به شرکت تحمیل می‌کند، اين مهم باید در دو بعد برنامه‌ریزی و خلق محتوی توسط متخصصین تبلیغات انجام شود تا نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری خوبی را برای شما داشته باشد. از سوی دیگر خلاقیت، داروی اثربخش تبلیغات در دنیای پیام‌ها و ارائه‌های تکراری و بی‌اثر است و آنچه باعث نتیجه‌بخش شدن یک تبلیغ می‌شود، ترکیبی از خلاقیت و محتواست. تبلیغ باید دلیل خوبی برای مشتری بیاورد تا او به خرید ترغیب شود.

در بیتا نگاره، هر کمپین یا برنامه تبلیغاتی، بر اساس ایده‌های خلاق شکل می‌گیرد و این ایده‌ها طی یک فرآیند خلاقانه توسعه پیدا می‌کنند. براساس اهداف ارتباطی مشتری، ایده‌هایی توسعه می‌یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه‌های مختلف مانند طرح‌های گرافیکی، رویدادهای ارتباطی، رسانه‌های دیجیتال آگهی‌های تلویزیونی و رادیویی و ... داشته باشند.

ما برای اینکه تبلیغات خلاقی را برای کارفرمایانمان بسازیم، هزینه‌های بسیاری کرده‌ایم، دوره‌های آموزشی بسیاری دیده‌ایم و هر روز مطالعه می‌کنیم. همیشه در تمرین خلاقیت و نوآوری هستیم تا اکسیر خلاقیت در تبلیغات را به پروژه‌هایمان اضافه کنیم.