بازاریابی دیجیتال

امروزه با رشد روزافزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن، هر کسب و کاری که در دنیای اینترنت برای خود جایی دست و پا کرده باشد، قطعاً آینده پایدارتری خواهد داشت.

در تعریف علمی دیجیتال مارکتینگ آمده است؛ بازاریابی از طریق هر آنچه که بر بستر اینترنت رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به این تعاریف جایگاه دیجیتال مارکتینگ در هر شرکتی همچون قلب تپنده‌ای است که سایر فعالیت‌های شرکت را در قدم اول به گوش مردم و مشتری‌هایش برساند و در قدم بعدی مردم را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات شرکت کند. فراموش نکنیم بخش اعظمی از مردم حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند و طبق آمار 75 درصد قبل از خرید هر چیزی در مورد آن در اینترنت جستجو می‌کنند.

قبل از هر اقدامی باید به این سؤال‌ها پاسخ داد؛

ـ آیا می‌خواهید شب‌ها که در‌های شرکت بسته است، مشتری امکان حضور داشته باشد؟

ـ آیا می‌خواهید با مشتریان خود یک ارتباط مداوم داشته باشید؟

ـ می‌خواهید حداقل یک بار نام برند شما بر روی گوشی‌های همراه مشتریان و مردم دیده شود؟

ـ می‌خواهید برای عموم مردم در دسترس باشید؟

ـ فکر می‌کنید برای شرکت شما مهم است، در برابر دیدگان عموم مردم یا مشتریان قرار بگیرد؟

اگر پاسخ همه سوال‌های بالا مثبت بود، پس شما به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

از آنجایی که نام و برند شرکت بسیار مهم است، لذا نباید در فضای اینترنتی با آن بازی شود. بلکه باید کاملاً حساب‌شده و دقیق برای تقویت نام و برند تلاش صورت گیرد. بینا برندینگ با بهره‌گیری از متخصصین این امر و طراحی پلن‌های مختلفی بر پایه اصول و تکنیک‌های به روز دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کند، نام و هویت شرکت شما را در قدم اول در دنیای مجازی شناسانده و در قدم‌های بعدی، برند شما را در فضای عمومی نمایان سازد. شرکت بیتا نگاره آرمان، با بهره‌گیری از روش‌های مختلفی همچون؛ بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، در مرحله اول هویت شرکت شما را تعریف و جایگاه شرکت را در دنیای مجازی تثبیت می‌نماید. در گام بعدی با بهینه‌سازی سایت (سئو) برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جستجوی گوگل و همچنین ایمیل مارکتینگ مشتری‌های بیشتری را به سمت شرکت سوق می‌دهد و در نهایت با طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات کلیکی و بنری و همچنین رپورتاژ آگهی‌ها سعی می‌کند جریان‌سازی مناسبی صورت پذیرد تا مشتریان در مورد شرکت شما گفتگو نمایند.