خدمات ما

بیتا نگاره آرمان، از قدم‌های اول یعنی انتخاب نام، طراحی هویت بصری، طراحی برند بوک، تحقیقات بازار، طراحی ست اداری، طراحی وب سایت و بهبود سئو تا مشاوره تبلیغاتی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی همراه شماست.

بیتا نگاره آرمان (بینا)
با هدف کمک به ارتقاء و توسعه فعاليتهای تجاری کسب و کارهای نوپا، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و کسب سهم مناسب از بازار و با بهره‌گیری از دانش و سابقه مفید فعالیت‌های خود در حوزه تبلیغات و ارتباطات، از سال 1398 فعالیت خود را با تمرکز بر برندسازی و خلق هويت بصری برند به صورت رسمی آغاز نموده است.

ارزش‌های ما

  • صداقت در همه امور.
  • عشق به کسب و کارمان
  • حرکت بر پایه خلاقیت
  • در حال یادگیری مستمر
  • همه‌جانبه بودن
  • تعهد به مشتریان تا آخر خط
  • تمرکز بر دغدغه‌ها و نیازهای مشتری
  • همگام بودن تا رسیدن به نتیجه مطلوب
  • به‌روز بودن و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید
دیگر خدمات ما
خدمات توسعه کسب و کارهای نوپا
0%
  • 1.ما در تدوین مدل کسب و کارتان در کنار شما هستیم
    به زبان خیلی ساده، مدل کسب و کار (Business Model) برنامه‌ای است که شما برای پول درآوردن دارید. در واقع وقتی کسی خیلی صریح از شما می‌پرسد: "مدل کسب و کارت چیست؟" منظورش این است: "چه برنامه‌ای برای پول درآوردن داری؟"
    به بیان دیگر مدل کسب و کار پایه و اساس روش یک سازمان برای ایجاد ارزش، نحوه انتقال و کسب آن را شرح می‌دهد که ارزش می‌تواند اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و یا در موضوعات دیگر باشد.
  • 2.مشاوره تدوین بیزینس‌پلن برای کسب و کارهای نوپا
    اگر نسبت به کسب و کار خود جدی هستید، داشتن طرح کسب و کار (Business Plan) و یک برنامه‌ریزی جدی و درست در مورد کسب و کار بسیار مهم و لازم است.
    یک بیزینس‌پلن در ساده‌ترین شکل، به‌ عنوان یک راهنما و یک نقشه راه برای کسب‌ و کار شما است که اهداف و جزئیات نحوه برنامه‌ریزی شما را برای دسترسی به اهدافتان مشخص می‌کند.
    بزینس‌پلن سندی است که در آن شرح یک تجارت، محصولات یا خدمات آن، نحوه کسب درآمد، رهبری و نیروی انسانی، تأمین اعتبار آن، مدل عملکرد آن و بسیاری دیگر از جزئیات ضروری برای موفقیت درج می‌شود.
  • 3.مشاوره و تدوین طرح بازاریابی کسب و کارهای نوپا
    بدون شک راه‌اندازی و یا توسعه کسب و کارها در هر نوع و اندازه‌ای نیازمند هدف‌گذاری صحیح، تحلیل بازار، انتخاب صحیح استراتژی‌ها، برنامه اجرایی و نظارت و ارزیابی طرح است که این مهم با تدوین طرح بازاریابی مسیر را تا حد زیادی هموار می‌سازد.
    تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)، نقشه راه تداوم کسب و کار است. تعیین مسیر حرکت برنامه‌ریزی شده، سازمان یافته و دقیق از نقطه فعلی به نقطه مطلوب که اهداف کسب و کار را در بر می‌گیرد.
    تدوین طرح بازاریابی شامل راهبردهای مختلف و متنوع بازاریابی است که بنا به نیاز هر کسب و کار بویژه کسب و کارهای نپا از سوی تیم بینا برندینگ ارائه می‌شود.
آخرین مطالب و مقالات

برند قلب استراتژی تجاری کسب و کارها

ایجاد، توسعه و مدیریت برند، یکی از ابزار‌های بازاریابی موثر در ایجاد تمایز با رقبا، افزایش فروش و ایجاد مشتریان وفادار برای کسب وکار شماست. همواره یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان کالا و یا ارائه دهندگان خدمات، چگونگی پایداری و رشد، پیشرفت در بازار‌های رقابتی و کسب سهم بازار بیشتر است. ساخت اصولی برند و مدیریت استراتژیک برند امروزه به یک راهکار ضروری جهت بقا در بازار تبدیل شده است...

طراحی سایت در برندینگ | 10 نکته مهم در ایجاد برند

امروزه جهت پیشی گرفتن از رقبا، برندسازی هوشمندانه کسب ‌و‌کار از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. باید متمایز باشید وگرنه در دریایی از شرکت‌ های فعال در صنعت‌ تان غرق می‌ شوید.

فواید برندینگ | استراتژی های کارآمد توسعه برند

جهانی شدن برند، یک چشم انداز جالب و چالش برانگیز است. استقرار و رشد برند شما در کشور خود به اندازه کافی چالش برانگیز است اما گسترش آن در سایر نقاط جهان، موانع مختلفی را نسبت به آنچه در گذشته تجربه کرده اید، پیش روی شما قرار می دهد.
نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید؟!

با ما در تماس باشید ...